12 kap kvar

Nu har jag skrivit klart hela Fintic, känner mig som alltid tom när jag avslutat en berättelse. Men det är skönt samtidigt. Och nu ska jag verkligen ta tag i mig själv och satsa på min bok. Jag vet att jag ska exakt samma sak när jag gjort klart Sun Beach (och vi ser hur det slutade) men den här gången menar jag det!
Så det är 12 kapitel kvar, 13 om man räknar med epilogen. Jag hoppas att de sista kapen kommer att vara till ert nöje. Måste dock varna er att saker kommer att hända lite fortare mot slutet, för jag orkade inte dra ut på det. 
 
När novellen är slut tänkte jag att ni kan få fråga allt som ni vill fråga, visa lite bilder och låtar som jag fått insperation ifrån, m.m 

Kommentarer
Anna

Synd, att snart slut! Då förlorar jag ett av mina nöjen , som jag läser varje dag typ. Men ska bli kul att få reda på vad som ska hända och så. :)
P.S. Hoppas det kommer ny berättelse inom en snart framtid! När denna är slut. D.S

Svar: Kan tyvärr inte lova vet :( Måste verkligen ta tag i min bok efter det här!Tack så mycket :)
sunbeach.blogg.se

2013-11-04 @ 08:50:18

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort