ITS ALIVE!!!

 JAG ÄR VID LIIIIV!
I helgen åkte vi till landet utan internet, så därför har det inte kommit några kapitel. Förlåt för att jag glömde säga det :( Men jag kan garantera nästa kap imorgon! Som plåster på såren får ni en liten tjuvtitt. 

   Men snart kom jag fram till att alla tjejer här inte riktigt lyssnade på mig. När en av dem (kanske Anna?) frågade om jag tyckte om att flytta och jag svarade allvarligt att jag inte hade velat det, skrattade de. De skrattade åt allt jag sa, oavsett vad det var jag hade sagt.

   Men så fångade något bakom dem min blick. 
 

Kommer imorgon!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort