Svar till Anna:

Hej Anna! Jag svarar på dina kommentarer lite då och då i kommentarsfältet, men jag vet inte om du brukar se det. Och den här ville jag att du skulle se svaret på, så jag gjorde ett inlägg :)
 
Anna Om:
Super duper bra! Vet vad jag ska säga. Du skriver helt otroligt! Fattar inte hur du kan skriva så här och komma på dessa berättelser/ helt grymma personerna i den. ;) Kommer inte på något dåligt, kommer bara på bra saker. Slutet på det hela var jätte bra. :) Hoppas jag får läsa din bok, någon dag. Den kommer äga och vara mega bra. :D
 
Svar: Tack så jättemycket! Du är så himla snäll och kommenterar alltid, jag blir alltid lika glad :) Det är jättekul att du tyckte om berättelsen <3
 

Kommentarer
Anna

Va gullig du är! <3 Haha Varsågod. :) P.S. Brukar se dina svar ibland. D.S ;)

2013-11-26 @ 07:34:03

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort